Sunday, June 05, 2011

Bila Rindu Bertakhta Dihati. ecehhhh

Assalamualaikum. :)

 terasa mcm cepat masa berlalu hari ni. awal pagi tadi sblm matahari naik aku tidur mimpi mcm mcm sedar sedar dah dah takda matahari dah. terus smgt nak bangun. eish dah membazirkan satu hari lagi ngn tidur -.-" mlm ni confem tak tidur lagi. pastu esok confeirm tak bgn bgn. eish apa nak jadi pn taktahu. apa pun takboleh! *gaya jambu :)

  tapi kan. seronok gak tidur lama lama. lagi lagi kalau dpt mcm mcm mimpi mcm tadi. pastu kita igt pula mimpi tu en. heish seronok. tapi kalau mimpi hantu baik lupa je lah. ehee. takut skit :p n n tadi walaupun byk mimpi yg seronok, ada gak satu benda yg wat aku rasa mcm nak menangis. n bila baca latest entry yuyu tadi lagi rasa mcm nak menangis. sedar tak sedar rupanya aku termimpi mak yg jauh nun di Malaysia. Ya Allah baru aku sedar betapa rindunya aku kat dia. 

termenung memikirkan bila nak dpt balik.eish
  bila fikir balik dah dekat 4 bulan tak bercakap ngn dia. menatap muka apatah lagi. 5 bulan dah kut. eish rindu. nak call mahal. nak topup tak rajin pula. hehe.pemalas betul dia ni kan. eish apa pn takboleh! :p
nasib baik ada facebook. boleh gak berchat chat semua. ha! mak aku up juga tau. pandai main facebook semua. abis semua benda aku buat kat fb dia stalk kut. kantoi semua. susah juga mcm ni. aha. tapi tak kesah pn. dia sgt terbuka ngn anak anak dia. apa yg aku nak buat semua dia sokong.  yg baik baik je lah. n sememangnya aku baik :)) hikhik.  sangat bersyukur dikurniakan ibu seperti dia. :')

 heish rindu sgt sama dia. adik adik kecil lagi . abg abg yg besar tu tak heran sgt lah. ecehhh gurau gurau ya abg :p rindu semua lah. heish lagi lagi summer ni tak balik Msia. tahun depan lah agaknya dpt berjumpa. heish tak dpt nak beraya bersama. tak dpt bermaafan sekeluarga. tak dapat melawat saudara mara. tapi aku terima semua ni ngn hati terbuka. takda rasa kecewa pn. sebab apa?

sebab ini pengorbanan yg perlu aku lakukan demi masa depan aku sendiri. n sesungguhnya setiap kejayaan itu memerlukan pengorbanan kan. ke tak? itu anda sendiri tentukan :)

tu je kut. thnks for reading.tak best pn. kbye! :)


bila la nak dpt bergambar raya mcm ni lagi en :')
 




 

3 comment:

Aisyah Aina said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sekarang mak ngan anak tak payah call dah...chat kat fesbuk je...bagus2..maju! haha

cma said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

saba weh hypo :D
mak ko bace ni terharu dy. serious !
byw ko call la mak ko weh. lame btol tu x call -.-

haha. be strong !

Amy Hypo said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haha dah maju en. apa guna fb kalau tak guna. lps ni nak aja guna twitter pulek hihi :p

cma. yess tahu. thnk you :')